Vieiros

Vieiros de meu Perfil


Galego.org

Xestionado por Vieiros
RSS de Galego.org
Orzamentos da Real Academia Galega

Que pague a Xunta e que pague o goberno español, esixe Ferrín

O presidente da RAG pide a inclusión da institución nos orzamentos da Xunta e nos xerais do Estado. Avalía en 1,2 millóns a necesidade "para sobrevivir".

Redacción / EP - 17:30 08/02/2010
Xosé Luís Baltar e Méndez Ferrín

Xosé Luís Baltar e Méndez Ferrín

Na liña do que xa veu manifestando en pública desde a súa elección como presidente da Real Academia Galega (RAG), o escritor Xosé Luís Méndez Ferrín insistiu en que a Xunta de Galicia debe asignar unha cantidade fixa nos orzamentos anuais coa que axudar a manter o traballo da institución.

A maiores, Méndez Ferrín reivindicou a implicación do goberno español no sostén económico da RAG. Na súa opinión, a institución "ten dereito e así debería ser". Como aval da súa proposta citou o caso da Academia Vasca á que, lembrou, apoian economicamente non só o goberno de Euskadi, as deputacións vascas e Nafarroa senón tamén o Ministerio de Cultura da República Francesa. Nese sentido calculou que as necesidades financeiras da Real Academia Galega estarían arredor dos 1,2 millóns de euros anuais. Debullou ao respecto a existencia de "28 persoas en nómina" e o desafío de diversos traballos permanentes" como é a edición do seu dicionario, "unha tarefa inacabábel", e tamén "as terminoloxías, continuar coa toponimia e na onomástica persoal".

Futuro convenio coa Deputación de Ourense
Ferrín realizou estas declaracións durante a súa visita oficial á Deputación de Ourense, onde aproveitou para subliñar que a RAG non dispón de fondos propios e está obrigada a "pedir subvencións finalistas". Ao fío, agradeceu o apoio económico "histórico" das deputacións, malia definilo de "insuficiente" e reclamou maior compromiso doutras administracións.

Pola súa banda, o presidente da deputación ourensá, Xosé Luís Baltar, asegurou que o ente provincial garante o seu "compromiso moral e económico" para que a RAG "non pase estreitezas" e ofreceu "desde agora" a posibilidade dun convenio coa institución.


4,48/5 (23 votos)

Comentarios (70)

ronpaulo #1 8/Febreiro/2010 ronpaulo
[Valora este comentario Positivo +5 Negativo]

cartos cartos quero cartos do capitalismo español, tanto tem.Nom há cousas máis urgente que pedirmos cartos aos nossos opressores?.

EVAZSOU #2 8/Febreiro/2010 EVAZSOU
[Valora este comentario Positivo +5 Negativo]

Baltar entregando a Ferrin uma figurinha de Sargadelos... vaia um símbolo...

tranqui #3 8/Febreiro/2010 tranqui
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

pois que poñan a Ferrín de porteiro na deputación (total un máis nin se nota)e todos contentos.

Retrincos #4 8/Febreiro/2010 Retrincos
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

Foto para a o albúm da visita de Fraga e Fidel...

ANGR #5 8/Febreiro/2010 ANGR
[Valora este comentario Positivo +7 Negativo]

Que incluam à RAG nos orçamentos da Xunta. E também, por suposto, à AGLP.

DanielErreCe #6 8/Febreiro/2010 DanielErreCe
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

Militantes antisistema, sistematizádevos!

OBSERVADOR #7 8/Febreiro/2010 OBSERVADOR
[Valora este comentario Positivo +7 Negativo]

O espectáculo está servido, com este presidente todos ficarão a saber que é a RAG e o que faz. Menos trabalho para nós. Obrigad@s!

ROSALIANO #8 8/Febreiro/2010 ROSALIANO
[Valora este comentario Positivo +7 Negativo]

Quanta eficácia na RAG! Quanta "ciência de seu"! Quanto dinheiro para quase nada!

Nambuangongo #9 8/Febreiro/2010 Nambuangongo
[Valora este comentario Positivo +5 Negativo]

Como sempre diz minha mãe, «desconfiai dos comunistas com cravata...»

joseantonio #10 8/Febreiro/2010 joseantonio
[Valora este comentario Positivo +7 Negativo]

A María Corina Porro-Martínez pode gastar nunha fonte no porto de Vigo que ninguén entende, pero Ferrin tén que mendigar cartos para soster a RAG. É un mundo do revés. Cantos cartos estamos a tirar en parvadas e a nosa cultura que lle den.

Xarope #11 8/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo +5 Negativo]

Em todos os anos desde a "democracia" a Rag ainda nom foi quem nem de publicar um dicionário decente ...

Logo: 1,2 milhões de euros anuais, para que Ferrín ?

Ah! Para "sobrevivir" ... !!!
(caralho, que caro nos sai a supervivencia dalguns !!!!)

----------------------------------------------

Que incluam logo o dicionário Estraviz [ http://www.estraviz.org ] ou a Academia Galega da Língua Portuguesa [ http://www.aglp.net ] , que custam muito menos e fam muito mais ...

Nambuangongo #12 8/Febreiro/2010 Nambuangongo
[Valora este comentario Positivo +8 Negativo]

Xarope, meu, pareces parvo...com 28 persoeiros que manter...e um dicionário inacabável...!!!

Os dicionários que tu dizes não valem. Molan máis os inacabables!

Nambuangongo #13 8/Febreiro/2010 Nambuangongo
[Valora este comentario Positivo +8 Negativo]

Quanto a Baltar, o importante é o apoio moral. Depois se tal, uns petiscos trás do ato institucional e umas moedinhas...

Xarope #14 8/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo +5 Negativo]

#12

Cona! Levas razom mais uma ves !!! :

1,2 milhões € / 28 = 42.857,14 € por capitoste

Está bem. E isso em crise!

(a de paparotas que podem fazer com isso ... !!!)

Xarope #15 8/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo +6 Negativo]

E isso só para "sobrevivir" ...

O dia que se ponham a trabalhar nom sei o que pedirám ...

(120 milhões de euros anuais ???)

Nambuangongo #16 8/Febreiro/2010 Nambuangongo
[Valora este comentario Positivo +8 Negativo]

42.857,14 €, não é isso o que cobra da Xunta esse Isaac Alonso Estraviz?

Isso só por fazer um dicionário acabado. Se o chegasse a fazer inacabable, não quero nem pensar...

;-)

OBSERVADOR #17 8/Febreiro/2010 OBSERVADOR
[Valora este comentario Positivo +2 Negativo]

#10 Caralho, mendigar são palavras maiores!, porque do seu peto não os põe, não?, os dinheiros...

Xarope #18 8/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo +3 Negativo]

Com esse dinheiro investido na AGLP, a Galiza já estava na CPLP de pleno direito e mijando pola cara do Frijoles-Habichuelo e da caverna mediática-reacionária madrilena ...
mas alguns preferem investir em paparotas, "fabadas" e cozidos ..

É-che o que há ...

independencia #19 8/Febreiro/2010 independencia
[Valora este comentario Positivo -6 Negativo]

Comentario mal valorado polos lectores. Ver



Nambuangongo #20 8/Febreiro/2010 Nambuangongo
[Valora este comentario Positivo +4 Negativo]

Máis cartos para a cultura galega?
menos para a española ou para a portuguesa?

????

Xarope #21 9/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo +2 Negativo]

#16

que dis, ho! A esse pagam-lhe direito de Lisboa:
tenho visto passar eu carrinhas blindadas ateigadas de escudos portugueses para a sua casa ...
e os da AGLP viajam todos em Rolls & Roice !!!

:DDDDD

Ainda bem que o Ferrín e os seus 40 académicos som bastante mais humildes ... e se conformam com muito menos do que cobra um controlador aéreo espanhol ... !

(e isso por "controlar" uma língua, que é bem mais difícil !)

Xarope #22 9/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo +4 Negativo]

#19

"independencia" leva razom:
cozidos, mariscadas, etc ...

Isso é 'Cultura galega' da boa ... e nom "mariconadas portuguesas" como dicionários, manuais, cursos, etc. e essas cousas !!

Viva o Consello da Cultura galega !!
Viva a REAL Academia Galega!!

Xarope #23 9/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo +2 Negativo]

#16

-> Vía Anti-colonial Activa e Aduaneiros sen Fronteiras
A "ceia dos patriotas" e perfomance o día 25

bertus #24 9/Febreiro/2010 bertus
[Valora este comentario Positivo -2 Negativo]

#1 e #22, que lle pague tamén a República portuguesa: a mellor literatura feita en Galicia faise con moita diferenza en galego. Para usos máis folclóricos xa temos os lusistas en Vieiros traballando gratis!

Xarope #25 9/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

http://www.periodicocnt.org/28...

Patriota!!

Ximelez #26 9/Febreiro/2010 Ximelez
[Valora este comentario Positivo +2 Negativo]

Muito não fez a AGLP... (Da língua portuguesa?? Acho que a nossa língua nasceu na Galiza e depois, ao invadirem terras alheias, estendeu-se primeiro pelo oeste da península Ibéria e depois por todo mundo devido ao colonialismo).


Teria muita mais lógica uma Academia Portuguesa da Língua Galega... Mas, que bah!! Os señoritos de Lisboa, reconhecer que sua língua é originaria de "uma região que não é independente e pertence a um Estado que sempre teve ânsias soberanistas sobre nós"? Primar as razões linguísticas e históricas acima das políticas? Não!


Admitir que o norte de nosso país era, até faz 1000 anos, um condado mais de "essa região"? Ou que o sul de nosso país era terra de árabes?

Admitir que ao norte do Douro se falava exactamente o mesmo que ao Norte do Minho até que nos séculos XVI-XVII, desde Lisboa, levamos a cabo uma estúpida e artificial (e como não, centralizadora) reforma do regulamento escrito? Não!!

Admitir que no Norte ainda pronunciam alguns "velhos" não lisboetizados "un.ha" e não "uma"? Fazer algo por não perder essa riqueza e essa proximidade ao galego?? Não, quanto mais uniforme, melhor!! Ou que o til de nasalidad não existe nem no norte, nem em nenhuma das "colónias" lusófonas (dizer galegófonas? não por deus!)? Não!!

Já temos bastante com a fala dos "parolos"... Para quanto mais caminhar para a Galiza!!

Ximelez #27 9/Febreiro/2010 Ximelez
[Valora este comentario Positivo +2 Negativo]

Gostaria de ver as reacções de alguns se Martinho e/ou Banhos pedissem (reclamassem, melhor) mais dinheiro para seus academias.

Se não criticais por apatia e não fazer nada, ou subordinação ao aparato "espanholista", criticais por "mendigar"

Xarope #28 9/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Eu penso que o trato é este:

"Frijoles, pom os cartos em cima da mesa e dedicamo-nos ao nosso, a sestear, e deixamos de tocar-te os "collóns" (tomates) com o caralho este da Língua"

pd: vendem-se barato. E se o Frijoles fosse mais espabilado pagava e calava-lhes a boca ... pero como o ghicho é curto até para isso, teremos Ferrín salvando o galego ... de Extremadura!
(que disque querem falar português !!! Traidorehhh !!!)
:DDDD

Xarope #29 9/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

#26

http://www.pglingua.org/index...

Xarope #30 9/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

#27

O Banhos tem uma academia??

Atualiza a base de dados do CNI, meu!

Xarope #31 9/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

#27

-> "Gostaria", "seus academias", "aparato" ...

E melhorade os cursos de português / galego, meu!

castelom #32 9/Febreiro/2010 castelom
[Valora este comentario Positivo +3 Negativo]

Se para ser presidente da RAG é necessário entregar figurinhas de Sargadelos a Baltar, para ser comunista e independentista no Parlamento Galego quiças faga falha ajoelhar-se ante o Rei...

Todo val?

Abouxante #33 9/Febreiro/2010 Abouxante
[Valora este comentario Positivo -1 Negativo]

Para os comentarios #11, #12, #13, #14...e seguintes

Galicia-Hoxe do 01 de Febreiro do presente ano, Presidente da RAG:

"Os académicos traballan en réxime de voluntariado, aquí non hai soldos", pero "iso si, están moi satisfeitos con que así sexa, non reclaman nada".

http://www.galicia-hoxe...


porque botar merda mola, para todo lo demas Mastercard ;)

Carlinhos #34 9/Febreiro/2010 Carlinhos
[Valora este comentario Positivo +2 Negativo]

A sério, nom compreendo muitos dos comentários. Que é o que tem de mau que Ferrin exija uns dinheiros que som nossos, por muito anti-sistema que sejamos, as trabalhadoras e os trabalhadores da Galiza estamos obrigados a pagar-lhe ao Estado uns quartos em taxas e impostos que vam para jornais anti-galegos, intoxicadores, editoras anti-galegas, empresários criadores e torturadores de touros, mafiosos manipuladores, proxenetas da realidade, instituiçons supremacistas castelhanas e negacionistas da realidade nacional da Galiza... Que tem de mau? insisto, que ao nom termos margem de manobra fiscal na CAG, exijamos que o Estado contribua à manutençom da RAG e, porque nom? também da Academia da Língua Portuguesa da Galiza.
Acho que muit@s galeg@s tenhem interiorizada e assumida a falácia de que "os quartos venhem de Madrid" Mas... é que algum de vós, galeg@s, ainda que cultive na terra Cannabis Sativa para alimentar-se, vestir-se, medicar-se, e/ou fazer um uso lúdico do THC, ainda que criedes a vossa própria fazenda, ainda que produzades a energia que consumides, ainda que pratiquedes o bom hábito do troco ou do troco de tempo para todo o que nom sejades capazes de fazer por vós própri@s... é que algum de vós nom está obrigado a pagar directa ou indirectamentre taxas e impostos? Eu nom lhe vejo dilema ético.

revotado #35 9/Febreiro/2010 revotado
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Entom, como REAL, essa acadêmia nom recebe nada da Coroa?

Ivoninho #36 9/Febreiro/2010 Ivoninho
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

#34
Carlinhos, menos mal que alguém diz algo decente sem cair em tópicos típicos e no ainda mais típico estamos em contra de estar em contra.

Nambuangongo #37 9/Febreiro/2010 Nambuangongo
[Valora este comentario Positivo +3 Negativo]

#34 Carlinhos. A retranca é um sentimento identitário tão ou mais importante que a língua. Esses «muitos comentários» fazem mais referência elementos da notícia (a nómina dos 28...) que ao fundo em si.

Quanto ao fundo: a RAG, como instituição Real do Reino de Espanha, deveria contar com um orçamento do estado, já seja do Mistério de Cultura ou da Caça Real. Com os estatutos da mão, se calhar era a primeira porta onde chamar.

A financiação que possa obter das instituições autonómicas são fundos justificados pela atividade cultural realizada. E como são dinheiros de todos, esses dinheiros deveriam ser distribuidos em função da atividade, e o que não é de recibo seria que a RAG contasse com 1.2 milhões de € por não fazer nada, e outras com um intenso trabalho e resultados à vista levarem 0 € por motivos políticos (essa normativa não gostamos).

Também acudir de primeira volta ao cacique maior da Galiza, pode ser efeitivo, não o discuto, mas ético e coerente com um independentista de esquerdas...

Ferrín, que gosta de polemizar, deveria reclamar «os dinheiros que em nome do galego leva a imprensa anti-galega», «a RAG quer os subsídios de La Voz»,...

Finalmente, talvez deveria explicar para que necessita esse 1.2 milhões de euros, porque manter 28 «currantes» e um «dicionário inacabable» parece um excesso.

Saúde.

OBSERVADOR #38 9/Febreiro/2010 OBSERVADOR
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

Carlinhos, eu não vou mexer nem um neurónio da minha cabeça ou um dedo nas teclas para comentar a idoneidade dos dinheiros (públicos) "invertidos" na RAG.

Não com o meu dinheiro!

koroshiya_itchy #39 9/Febreiro/2010 koroshiya_itchy
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Concordo com Carlinhos e com Bertus. Este é um debate absolutamente pueril e uma perda de tempo.

Deixemos as invejas e o dogmatismo para os outros. Nós a trabalhar.

O de Baltar. Visto desde o ponto de vista de Ferrin e a RAG é problema seu. Eu nem entro nem saio nem vou julgar ninguém.

Visto desde o ponto de vista do PP é uma notícia óptima, porque Baltar está a marcar claramente as distáncias com um gesto mais do que simbólico. Nada mais e nada menos que uma cordial reunião com um "batasuno" comunista e separatista. Por outras palavras, um "terrorista". Paradoxalmente, o mesmo que Madrid opina dele, Ferrin diz de nós...

Carlinhos #40 9/Febreiro/2010 Carlinhos
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

"1.2 milhões de € por não fazer nada... em contra de estar em contra... não vou mexer nem um neurónio... Não com o meu dinheiro! reunião com um "batasuno"..."
Bom, sem mexer muito neurónio, fico com "A retranca é um sentimento identitário tão ou mais importante que a língua" e proponho que, além de Ferrim reclamar «os dinheiros que em nome do galego leva a imprensa anti-galega», os académicos e quem estám a soldo da Real Academia Galega comecem a cultivar os seus próprios alimentos, maconha e roupa (preferentemente linho), a produzirem a energia que consomem, a deslocarem-se em bicicleta e a comerciarem só nos mercados de troco.
Isto como soluçom de compromisso para darmos a aparência de que, além do dever dos marxistas (entre os que me incluo) de submeter a crítica toda a realidade vivente, pensante ou imaginada... os comentareiros de Vieiros sejamos capazes de confiar em que umha instituiçom como a RAG pode começar a fazer qualquer cousa pola nossa cultura, pode começar a fazer algumha cousa das que Murguia sonhara, agora que já temos outros dicionários, outras gramáticas e mesmo outra Academia e nom darmos sempre a sensaçom de que se perder a "outra parte" dos que querem defender a língua e a literatura do país, essa derrota viria beneficiar à parte contrária e, nom como está a suceder, a umha caverna nacional-católica cada dia mais forte. Se TOD@s apoiarmos (ainda que for só tacticamente) a Ferrim como presidente da RAG, teriamos umha caverna cada dia mais raivosa e poderiamos apreender e agir em consequência do que aconteceu nas ruas de Compostela um ano e um dia atrás.
http://www.youtube.com/watch?v...

Xarope #41 9/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

#34 Carlinhos,

pola parte que me toca:

1) A Real Academia Galega e o Ferrín tem mui poucos argumentos para exigir esses subsídios anuais "via orçamento", quando ela polo menos recebe algum dinheiro (ainda que seja com "fins finalistas") ainda que depois sejam mui pouco justificados (falta de dicionários, trabalhos, etc.), mas ainda quando há alargados setores que som bem mais ativos e eficazes que nom recebem -NEM RECEBEROM nunca- um peso.
O Ferrín se pensa que é o representante de TODOS OS GALEGOFALENTES E DEFENSORES DO GALEGO (reintegracionistas incluídos) deveria ser bem mais generoso (e menos sectário) e reclamar A NOM DISCRIMINAÇOM NO USO DO DINHEIRO PÚBLICO ..
(o que passa é que dá para suspeitar que ao Ferrín A DISCRIMINAÇOM JÁ LHE ESTÁ BEM ... MENTRES ELE NOM SEJA O DISCRIMINADO. Vaites!!)

2) Tudo o anterior deveria ser ainda justificado, mais ainda quando a REAL Academia Galega demostrou até agora nom ser a soluçom para nengum dos problemas que tem a Língua galega ... E TODOS SABEMOS QUE TAMPOUCO O VAI SER DE AGORA EM DIANTE ...

3) Falhou TAMBÉM A FORMA: da mão dum cacique e num acto de autobombo

(poderia continuar, mas fico aqui).

EM RESUMO: MENOS SECTARISMO E MENOS CACIQUISMO, FERRÍN !!

Vituco #42 9/Febreiro/2010 Vituco
[Valora este comentario Positivo -6 Negativo]

Comentario mal valorado polos lectores. Ver



koroshiya_itchy #43 9/Febreiro/2010 koroshiya_itchy
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

#42 Vituco, ou policial ou falagista das FAES:

http://www.youtube.com/watch?v...

Xarope #44 9/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

#42 Vituco:

eu já vou polo segundo Rolex ...

:DDDD

Xarope #45 9/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

#42

alguns mas que da FAES, parecem "FAESmino & Cansado" ... muito cansado ..

:DDDD

Carlinhos #46 9/Febreiro/2010 Carlinhos
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

#41 Concordo com: "setores que som bem mais ativos e eficazes que nom recebem -NEM RECEBEROM nunca- um peso" Ora bem, qual seria a nossa reacçom se, por exemplo, NOVAS DE GALIZA, AGAL, Academia Galega da Língua Portuguesa... solicitassem e obtivessem do Estado dinheiros públicos? 1.2 milhons de euros...
Nom estaríamos perante um acto de justiça? Eu acho que si, perderiam estas entidades força moral? Acho que muitos comentareiros opinariam que si apesar de hoje opinem que som bem mais merecedores desses quartos do que a RAG até o momento actual.
Ao final, a moral de barricada fronte a tudo que nom faga parte da nosso respectivo parapeito, acho que só beneficia ao inimigo objectivo, aos que SI TENHEM PODER para manipular consciências e encher de merda os cérebros dos que consomem os média espanholistas.
Consequentes co nosso purismo, deveríamos deixar de comentar em qualquer jornal digital que recebesse "esmolas" do Estado ou da CAG pagadas cos nossos cartinhos?
E se tentamos aproveitar sinergias, como experimento para nom desanimar ainda mais ao sofrido Povo trabalhador Galego ao que lhe chovem paus de toda a parte e procuramos pontos de acordo? Por que nom deixamos fazer, aos ilusos benintencionados que nom tenhem razom (já escarmentarám) sem censurar por sistema cada um dos seus passos?

Xarope #47 9/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

#41 Carlinhos,

nom é "espírito de barricada" mas, já que o Ferrín exige, exigirmos-lhe nós ao Ferrín pola sua vez que denuncie também O USO ABERRANTE DO DINHEIRO PÚBLICO, E NOM SÓ NO QUE LHE AFETE A ELE ...

ós somos os primeiros em reclamar que a Rag, como qualquer entidade cultural, tem direito a receber DINHEIRO PÚBLICO que é de todos!
Faria/ fará o mesmo o Ferrín com a AGLP, por exemplo?

Por isso, era muito bom para criarmos cumplicidades entre TODOS, e nom só para andar a "chupar da teta" uns quantos (os de sempre!), que aliás nom resolveram em 30 anos os problemas do galego e já devem saber a esta altura que tampouco vam ser eles, OU ELES SÓS, quem os vaiam resolver em adiante ..

Por isso, reitero: menos sectarismo e menos filocaciquismo ... ainda que fôssemos os "agraciados" com o reparto... !!!

Xarope #48 9/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

Queria dizer:

Por isso, era muito bom para criarmos cumplicidades entre TODOS, e nom só para andar a "chupar da teta" uns quantos (os de sempre!), que aliás nom resolveram em 30 anos os problemas do galego e já devem saber a esta altura que tampouco vam ser eles, OU ELES SÓS, quem os vaiam resolver em adiante .. QUE O FERRÍN NOM FICASSE OLHANDO SÓ PARA O SEU DEDO E DENUNCIASSE ESSA DISCRIMINAÇOM SISTEMÁTICA, TEIMUDA E REITERADA AO LONGO DO TEMPO ... !!!

Queremos cumplicidade, trabalho em comum, etc . ?

Pois comecem(os) TODOS por demonstrá-lo a sério desde JÁ !!!

Carlinhos #49 9/Febreiro/2010 Carlinhos
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

#47
1. "somos os primeiros em reclamar que a Rag, como qualquer entidade cultural, tem direito a receber DINHEIRO PÚBLICO que é de todos!" CONCORDAMOS!
"Faria/ fará o mesmo o Ferrín com a AGLP, por exemplo?"
Nom sou profeta, mas acho que é a AGLP quem tem que decidir a quem solicita subsídios, sem interferências doutra organizaçons, sobretudo de aquelas que (também CONCORDAMOS), "nom resolveram em 30 anos os problemas do galego" Espero que isso mude.
Saúde

Schopenhauer #50 9/Febreiro/2010 Schopenhauer
[Valora este comentario Positivo +4 Negativo]

O uso dos insultos, algo habitual em "participantes" como Vituco (nele, 4 de cada 3 palavras som um insulto) é a mais patética demonstraçom da iniquidade e inanidade do espanholismo ortográfico no nosso país.

Xarope #51 9/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

#49 Carlinhos,

evidentemente que terá de ser a AGLP, a AGAL, o Novas da Galiza, a Fundaçom Artábria, A Mesa, A Esmorga, A Gentalha do Pichel, Galiza com o Galego, a Escola Popular Galega, ... quem solicitem os subsídios como e a quem quiserem, mas nom é isso o objeto de debate/discussom aqui, mas SIMPLESMENTE DO MESMO DIREITO DE TODOS A RECEBÊ-LOS SE OS SOLICITAREM.

Essa discriminaçom reiterada e mantida sistematicamente no tempo (com o silêncio explícito dos "oficialistas"!) sim que é UM IMPEDIMENTO PARA O AVANÇO DA NOSSA LÍNGUA E PARA O TRABALHO COMUM POR PARTE DE TODOS, REINTEGRACIONISTAS E ISOLACIONISTAS, EM PROL DO GALEGO, E POR ISSO MESMO UMA MAGNÍFICA OCASIOM PARA O FERRIN E A RAG DEMONSTRAREM QUE ALGUMA COUSA SE MOVEU (E CHEIRAVA A PODER, A PODER PODRE) EM DINAMARCA ..

Mais nada.

saúdos!

koroshiya_itchy #52 9/Febreiro/2010 koroshiya_itchy
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

#50 É que se calhar não é "espanholismo ortográfico", se calhar é espanholismo a secas. Qualquer um pode registrar-se em Vieiros com um pseudónimo qualquer e fazer-se passar polo que não é com o único objectivo de semear discórdia. E como no informe das FAES explicam bem clarinho que a menhor forma de semear discórdia é o tema "normativo", pois se calhar temos cá trolls justo a fazer isso.

Xeonllo #53 9/Febreiro/2010 Xeonllo
[Valora este comentario Positivo +2 Negativo]

A ver se o entendo, Itchy. ¿Queres dicir que todo o que non emprega directamente a normativa portuguesa é un troll?

koroshiya_itchy #54 9/Febreiro/2010 koroshiya_itchy
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

#53 Não. Pode haver trolls que empreguem a normativa internacional do galego. É mais difícil, claro, mas não impossível.

koroshiya_itchy #55 9/Febreiro/2010 koroshiya_itchy
[Valora este comentario Positivo +2 Negativo]

Ou se calhar somos todos trolls do espanholismo ;) Isso explicaria muitas cousas...

koroshiya_itchy #56 9/Febreiro/2010 koroshiya_itchy
[Valora este comentario Positivo +1 Negativo]

Ora bem, individuos que apenas intervêm para insultar, monotemáticos, com frases breves e sempre insultantes, con insultos explícitos. Pois dá que pensar.

onofresabate #57 9/Febreiro/2010 onofresabate
[Valora este comentario Positivo +2 Negativo]

¿Pero aínda seguides con esta brasa? ¡Canto ocioso!
A ver se cansades un día destes... ¡Co que hai que facer...!

Reboirassempre #58 9/Febreiro/2010 Reboirassempre
[Valora este comentario Positivo -5 Negativo]

Comentario mal valorado polos lectores. Ver



Reboirassempre #59 9/Febreiro/2010 Reboirassempre
[Valora este comentario Positivo -3 Negativo]

E Ferrín moi intelixente dividindo ao PP. Se cadra ao Frijoles non lle queda moito tempo.Dende logo Frijoles nunca vai gastar pucha...

koroshiya_itchy #60 9/Febreiro/2010 koroshiya_itchy
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

http://www.vieiros.com/open/co...

koroshiya_itchy #61 9/Febreiro/2010 koroshiya_itchy
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

#59 Isso foi o que comentei em #39, embora também se pode interpretar como o jogo do poli bom-poli mau do PP, que estariam a utilizar a RAG para ter contentes os galeguistas e os fachas a um tempo.

Vituco #62 9/Febreiro/2010 Vituco
[Valora este comentario Positivo -6 Negativo]

Comentario mal valorado polos lectores. Ver



Ximelez #63 9/Febreiro/2010 Ximelez
[Valora este comentario Positivo +2 Negativo]

Xarope #27


Não vou a nenhum curso, me chega com Internet... Mesmo assim, obrigado pelas correcções. Mas, se não tens nada que comentar sobre o que escrevi, valorizaria que não dissesses nada ;)

iamesa #64 9/Febreiro/2010 iamesa
[Valora este comentario Positivo 0 Negativo]

Xarope...

Muita ânsia tens de corrigir ao Ximelez e pões "melhorade"...

"¡Hay que joderse!"

Hispanico #65 9/Febreiro/2010 Hispanico
[Valora este comentario Positivo +4 Negativo]

Camaradas comentaristas,

pra mim já chegou o momento de pôr as cartas encol da mesa. Eu levo mais d’umha década sem por o pé em território galego ou espanhol, e possivelmente nom volte jamais a tal cousa fazer. Porém, através da internet, o galego “veu petar na minha porta“, e eu abrim-lha de novo, pra saber, opinar e debater, e pra tamém denunciar a burrice de certos galegos que por aqui andam. Acho absolutamente incrível que umha instituiçom do reino corrompida, a RAG, cúmplice da progressiva desfeita da nossa língua, que cala qando tinha que falar (antes das eleições autonómicas, pra publicitar bem alto os resultados daquela enquisa que reflectia o estado ruim do galego) ou lhe fai as beiras aos espanholistas e caciques do PP, venha pedindo esses quartos VOSSOS.

Associações civís, coma a AGAL, a AGLP e outras tenhem feito, fam, e farám muito mais pola língua e polo país. A RAG é um ninho de barrigudos NARCISSISTAS, que querem fazer negócio da miséria do país. Igual que as editoriales “galegas“. Uns usam o galego porque em espanhol nom poderiam ter trepado. Outros pra fazer quartos ou promocionarem-se. Andam a reboque do que pede o povo, e o seu único intuito é a autopromoçom, o narcissismo e os quartos. Muito blablabla vitimista, mas som eles os que levarom o galego onde está, co seu isolacionismo pra amarrar eles bem a vaca pra mamar dela, e o povo a vê-las vir, ou a olhar pr’eles coma paifocos, que é o que fam os seus defensores.

A cultura já nom precissa de subvenções, precisa de a lei ser mudada pra poder se expressar em plenitude. Há aqui comentaristas coma o Bertus, o onofresabate, o vituco, que, pr’além de ter muito pouca inteligência, estám a exibir a sua ignorância dum jeito patético. O galego como língua de seu nom é mais ca um híbrido galego-castelám, por muito onanismo mental que façam.

Hoje, quem escrever o galego c’a ortografia e morfologia oficial nom é mais ca por ignorância ou porque tem qualquer cousa a ganhar deste teatro de badocos.

Escrever em galego AGAL, em português ou simplesmente sem a ortografia espanhola, é o primeiro passo pra fora desse espanholismo inconsciente ou do onanismo ferriniano. Façam as suas pesquisas, desde o seu computador, e verám, se nom forem tam burros coma os acima mencionados, que o modelo galego “oficial“ (que nem isso é) é umha argalhada espanholista que vai dar cabo de todos vós, ou vai-vos deixar tam asobalhados coma sempre.

Qualquer galego que quiser pode falar e escrever um galego culto, lusista, pr’além do vernacular castrapo de seu.

RAG DISSOLUÇOM!

DINHEIRO PRAS ASSOCIAÇÕES CIVIS QUE TRABALHAM POLA LÍNGUA. NOM POR VIVER DELA.

DINHEIRO PR’AS CRIANÇAS APRENDEREM E FAZEREM GALEGO!

DISSOLUÇOM DOS MONOPÓLIO EDITORIAIS DE XERAIS E GALAXIA E CRIAÇOM DE EDITORIAIS DEMOCRÁTICAS E SEM AFÃ DE LUCRO.

VALE MAIS QUALQUER ESCRITO DE QUALQUER CRIANÇA GALEGA EM GALEGO CA TODOS OS LIVROS DOS MAMONES DA RAG!

ACORDEM GALEGOS, ANTES QUE SEJA DEMASIADO TARDE. OU NOM TERÁM MAIS QUE VOCÊS A SE CULPAR DA ABSORÇOM (já meio consumada) ESPANHOLISTA

Hispanico #66 9/Febreiro/2010 Hispanico
[Valora este comentario Positivo +3 Negativo]

Ferrin, no 85, namentres a URSS estava ruindo e o Gorbachev escomeçava a perestroika ti fuche falar aos Astano da necessidade de importar esse modelo soviético pra Galiza, num teu discurso agalenholado (com “venho a ..“, “hasta“, “i“ copulativo) entre grandes vítores. Agora os teus ideais revolucionários e megalómanos ficarom nas palmadinhas nas costas dos caciques, no teus silêncios contra as ofensivas espanholistas e no vosso onanismo ragueiro e no amarrar os dinheiros públicos que deviam ir pra iniciativas civís, nom pra instituições cúmplices co espanholismo.



Ide enfiar esses qartos dos galegos por aí ...



REAL ACADEMIA GALENHOLA DISSOLUÇOM!

Hispanico #67 9/Febreiro/2010 Hispanico
[Valora este comentario Positivo +2 Negativo]

#63
ximelez, nom é precisso escrever um lisboetês perfeito, basta com botar essa ortografia espanhola e essas flexões galenholas no lixo.

E a nível oral tentar falar coma os da aldeia. E nom ver nem escoitar a RTVG ...

Ximelez #68 10/Febreiro/2010 Ximelez
[Valora este comentario Positivo -1 Negativo]

Escrevo português para o aprender. Porém, de ser lusista, nunca usaria "também, pessoa, sucesso" "-aste, -este", "-íes", "~"(que na Galiza so fica nalgumas poucas zonas dos Ancares)"fez, "quis", "fi/s/este, qui/s/este, di/s/este"... Nem falarei o galego de "aldeia". Falarei o que aprendí, o que mamei e no que fun aprendido a falar, no da minha bisbarra. Com "mai, mui(to), comeis, bebei, facïais, vrau,.." mas também com algun castelanismo.


O i copulativo é muito usado na Galiza antes de palavra a começar por vogal. (Ela i eu) Não é castelanismo.
E ofacto de Ferrín não ser galegofalante de berce (não o sei), não "lhe resta pontos", mas lhos dá, pois dificil é trocar a língua do pensamento e sempre merece reconhecimento.


PS: Não sejas tão fundamentalista. Isso que disseste seria ir em contra de persoeiros como Castelão, Pondal, Bóveda... etc... em chamando-lhes, ou bem ignorantes, ou bem "vendidos peseteiros".

Vituco #69 10/Febreiro/2010 Vituco
[Valora este comentario Positivo -6 Negativo]

Comentario mal valorado polos lectores. Ver



Xarope #70 10/Febreiro/2010 Xarope
[Valora este comentario Positivo +3 Negativo]

#69 Vituco,

terceiro Rolex ... e subindo!

:DDDD

Novo comentario

É preciso que te rexistres para poder participar en Vieiros. Desde a páxina de entrada podes crear o teu Vieiros.

Se xa tes o teu nome en Vieiros, podes acceder dende aquí: